woensdag 8 februari 2017

Oef! (6 februari 2017)

Dat was even spannend aan de check-in in de luchthaven.
Iedereen houdt zijn internationale paspoort klaar om in te checken en ik heb enkel mijn Belgische identiteitskaart mee.
Een klein stemmetje in mijn hoofd zegt:”Je hebt de ambassade van The Gambia gebeld, het is OK”.
Tot de dame aan de balie blijft vragen naar mijn paspoort.
Na even over en weer gebeld te hebben blijk ik toch binnen te kunnen in The Gambia met mijn Belgische identiteitskaart en kan mijn reis pas echt starten.
Na een kleine 6 uur vliegen stap ik van het vliegtuig de warmte van The Gambia in.
We stappen allemaal een luchthavenbus in. Een paar meter verder zie ik een gebouw met daarop “arrivals”. Het is echt niet ver, een vijftigtal meter en ik heb enkel mijn handbagage in de hand. Ik begin me af te vragen of er nog een “arrivals” is dan deze, gezien we allemaal in de bus moeten.

De bus maakt een grote lus om uiteindelijk toch bij de eerste “arrivals” aan te komen. Om die vijftig meter, die we gemakkelijk te voet hadden kunnen overbruggen, hebben we zojuist met de bus een kleine kilometer afgelegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten